"Проект "Відкрите місто" дає можливість тернополянам свої скарги та пропозиції щодо роботи комунальних служб чи інших підрозділів міськради залишати на спеціальному Інтернет-порталіhttp://opencity.in.ua, - розповідає Сергій Надал. - Ця заявка автоматично потрапляє на офіційну електрону скриньку міськради. Відповідна служба реагує на звернення і приймає його до виконання. Увесь процес відображається на сайті, все можна перевірити он-лайн, а про вирішення проблеми буде повідомлено під відповідним зверненням".
Коли відповідна скарга чи проблема з'являється на сайті, то модератор перевіряє чи є така вулиця в місті, чи правильно вибрана категорія скарги і так далі, якщо все добре, тоді скарга з'являється на сайті. Три дні йде на опрацювання скарги і 30 днів на виконання, якщо звичайно проблему можна вирішити за 30 днів.
Люди найчастіше звертаються з житлово - комунальтними питаннями - немає світла, протікає дах, не закритий люк.
Відтак проблемні питання автоматично потрапляють до виконавця, чи то управління ЖКГ, чи КП "Тернопільводоканал" і так далі. У кожному підприємстві є відповідальна особа, яка щодня перевіряє, які є скарги, щоб оперативно вирішити проблему.
Після виконання, на сайті http://opencity.in.uaз'являється відповідна нформація, і відповідно скаржник може контролювати виконання свого прохання.
Теги → виконання вода газ ЖКГ скарга статті Тернопіль укрнет