Що найбільше турбувало тернополян у лютому?

14 Бер 2014 / 13:32 | Переглядів: 1916

вода крапля

Упродовж лютого на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради та диспетчерську службу КП "Тернопільводоканал" надійшло 736 звернень мешканців (відповідно 40 та 696 ) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

З них — 1 звернення щодо погіршення якості питної води: вул. Микулинецька,113/39. За вказаною адресою виїжджала аварійна служба КП "Тернопільводоканал". Після обстеження, її працівники здійснили промивання водопровідної мережі через пожежні гідранти. Відтак якість питної води поліпшилася. Свідченням цього стали результати аналізу відібраних за вказаною адресою працівниками лабораторії хіміко-бактеріологічного контролю питної води проб води. Згідно з ними, якість питної води тепер відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10.

7 звернень стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП "Тернопільводоканал". Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском. А саме: вул.Безкоровайного, 15; Ломоносова,35 - тиск подачі води нормалізувався після ліквідації пошкодження на водопровідній лінії. На вул. Приміська,25; Мазепи,5,7; Львівська,2; Карпенка,6,10, майд.Перемоги,4- тиск подачі води відновився після його врегулювання в мережі.

25 звернень тернополян пов'язані з незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов'язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП "Тернопільводоканал" www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.

2 звернення стосувалося незручностей, що спричинили пошкодження на каналізаційній мережі. Пошкодження було ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.

369 звернень мешканців пов'язані з проханням прочистити дворову каналізацію.

332 звернення надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор. В усіх випадках було своєчасно виконано ремонтно-профілактичні роботи.


http://www.vodokanal.te.ua/index.php?name=News&file=article&sid=543

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.