«Будь-що може стати новиною». Тернопільські пластуни провели вишкіл для медіа-служби

03 Бер 2015 / 11:58 | Переглядів: 2673

Олег Удич

28 лютого в приміщенні конференц-залу газети "Вільне Життя" відбувся вишкіл медіа-служби тернопільського Пласту, організатори якого мали на меті створити сильну команду яка б поширювала інформацію про діяльність пластунів.

Для проведення цього заходу було запрошено:

  • Олега Удич, пластуна та прес-секретаря прокуратури міста Тернопіль, який вже багато років співпрацює з місцевими журналістами
  • Сергія Гуменюка, позаштатного фотокореспондента видання the Insider, який також працював із міжнародним агенством AFP
  • Олену Рожко, головного редактора інтернет-видання "Сорока"
  • Сергія Корольчука, прес-секретаря тернопільського Пласту, та відео-блогера
  • Романа Борща, члена крайової медіа-служби НСОУ "Пласт"

Вишкіл медіа-служби був організований і проведений з ініціативи прес-секретаря Тернопільського Пласту. Учасники почерпнули багато цікавої інформації для себе, а саме: як брати інтерв'ю, співпрацювати з журналістами, писати прес-анонси, прес-релізи та як правильно організовувати прес-конференції.

Після теоретичної частини вони мали змогу застосувати теорію в практичній частині, після якої, змінили своє розташування, перейшовши на радіостанцію "Українська Хвиля", де змогли побачити роботу справжніх спеціалістів.

Олег Удич поділився з учасниками вишколу своєю працею журналіста: "Будь-що може стати новиною. Воно б не було так смішно, якби не було правдою."

"Хто має хороші відносини з журналістами, той володіє інформацією" — завершує Олена Рожко.

Фотограф Сергій Гуменюк порадив учасникам вишколу не боятись пробувати робити щось самостійно, помилятися та вчитися з цього досвіду.

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.