Про це заявила місцева організація "Сила Людей Тернополя", посилаючись на перелік оголошених закупок міськради - https://cutt.ly/RtQMt1c
"Інформації про роботу керівництва міста більш ніж достатньо. Нею переповнені всі можливі комунікаційні канали: від соціальних мереж, електронних ЗМІ до газет, радіо, моніторів на зупинках, в громадському транспорті, на телебаченні та білбордах. Так зване платне "висвітлення роботи міської ради" є прямою виборчою політичною рекламою міського голови бюджетним коштом.
Вважаємо, що в час епідемії небезпечного захворювання та невідворотної економічної кризи, будь-які витрати на рекламу влади є неприпустимими!
За суму 3,5 млн. грн. можна було б придбати для медиків:
- від 30 000 до 60 000 захисник масок класу FF2-FF3;
- або ж від 5 000 до 10 000 професійних захисних комбінезонів багаторазового використання.
Міський голова та міська рада мають змогу оприлюднювати офіційну інформацію на власних інтернет-порталах та в соціальних мережах, що не потребує додаткових витрат.
Місцеві медіа якісно та безкоштовно доносять усю важливу для громади інформацію",- йдеться у заяві "Сили Людей".
Активісти вимагають скасувати рекламні та усі інші некритичні для функціонування міста витрати, а зекономлені кошти спрямувати на засоби надійного захисту для медиків, підвищення оплати праці медичних працівників та відновлення занедбаної сфери охорони здоров'я міста.