Латвійський депутат запропонував позбавити державних дотацій російськомовну пресу

02 Жов 2012 / 08:14 | Переглядів: 961

Газети

Лідер латвійського націоналістичного об'єднання TB/LNNK-VL Райвіс Дзінтарс закликав позбавити російськомовну пресу, яка видається в республіці, державних дотацій. Про це він повідомив в інтерв'ю виданню Diena.

Дзінтарс зазначив, що ця ініціатива дозволить владі "ефективніше використовувати ресурси".

Він додав, що юристи національного об'єднання зараз готують пропозиції про позбавлення держпідтримки видань російською мовою. На уточнююче запитання про те, чи не буде це визнано дискримінацією російськомовної преси, лідер Нацблоку зазначив, що в Латвії зараз "скоріше дискримінують тих, хто говорить латиською".

Раніше Дзінтарс вже висловлювався з приводу підтримки на державному рівні лише видань, які виходять латиською мовою. В кінці вересня він запропонував винести на громадське обговорення питання про те, чи варто покривати за рахунок держави доставку всіх газет, які випускаються в республіці. За даними політика, з 2007 по 2011 роки латвійській пошті за ці послуги було компенсовано 20 мільйонів латів (28,7 мільйона євро).

"Виникає питання — а чи всі видання служать суспільним інтересам в такій мірі, щоб в умовах жорсткої економії фактично їх фінансувати?", — заявив тоді Дзінтарс. На його думку, оплачувати доставку необхідно лише преси, яка видається державною мовою — таким чином, держава щорічно зможе заощадити близько 1 мільйона латів (1,4 мільйона євро).

У Латвії російською мовою зараз виходять чотири загальнодержавні щоденні газети: "Вести сегодня", "Телеграф", "Бізнес & Балтія" і "Час", а також місцевий випуск "Спорт-Експресу".

Джерело: lenta.ru

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.