З початку року ПриватБанк надав понад 1 мільйон живих консультацій корпоративним клієнтам

13 Жов 2014 / 13:51 | Переглядів: 1561

приватбанк

З початку 2014 року менеджери з обслуговування корпоративних клієнтів ПриватБанку провели понад 1 млн живих зустрічей з корпоративними клієнтами для консультації, навчання та налаштування сучасних банківських продуктів для бізнесу. Як повідомила прес-служба ПриватБанку, найближчим часом банк планує відкрити новий сервіс відеопрезентацій і вебінарів для бізнесу, що допоможуть бізнесу отримати всю необхідну інформацію без відвідання відділень банку.

"Минулого року ми здійснили справжню революцію в банківському обслуговуванні бізнесу в Україні, - каже керівник напрямку "Малий і Середній бізнес" Олександр Ніколенко. - Тепер, щоб вирішити всі свої фінансові питання, нашим клієнтам не потрібно витрачати час на поїздки у відділення - менеджер банку сам прийде в офіс, підключить будь-який продукт або сервіс і навчить, як ними користуватися".

Персональні комунікації банку з бізнесом дозволяють суттєво економити час клієнтів, менеджери банку надають детальні консультації щодо будь-яких продуктів і технологій: від видачі кредиту до оформлення зарплатних карток. Також банк може запропонувати ряд послуг, що будуть вигідні й партнерам клієнтів.

Запросити менеджера банку на зустріч завжди можна на сайті pb.ua/vstrecha, зателефонувавши на номер 3700 або звернувшись у чат "Допомога Онлайн". Також завжди можна отримати відеопрезентацію за допомогою Skype. Ця послуга цілком безкоштовна. Менеджер банку проведе презентацію продуктів і послуг ПриватБанку в офісі в зручний для клієнта час.

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.