З 1 березня 2016 року запроваджується Система електронного адміністрування реалізації пального

03 Бер 2016 / 16:41 | Переглядів: 1229

Бензоколонка

До уваги платників, які реалізовують пальне!

З 1 березня 2016 року запроваджується Система електронного адміністрування реалізації

пального (далі - СЕАРП).

Юридичні особи та фізичні особи-підприємці, які здійснюватимуть реалізацію пального,

підлягають обов'язковій реєстрації як платники акцизного податку з реалізації пального до початку

здійснення реалізації пального.

Для реєстрації платником податку до початку здійснення реалізації пального необхідно подати

заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального за формою J(F)1310301.

Заява надсилається до контролюючого органу за основним місцем обліку виключно в

електронному вигляді засобами електронного зв'язку з дотриманням умови щодо реєстрації у

порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.

Електронні формати Заяви та інших документів в рамках СЕАРП розміщенні на офіційному

веб-порталі ДФС у розділі "Електронна звітність"/Платникам податків про електронну

звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення /Реєстр електронних форм податкових документів.

Підтвердженням про отримання контролюючим органом Заяви є перша квитанція (квитанція

про доставку). Після автоматичної обробки Заяви платнику не пізніше наступного робочого дня

направляється друга квитанція.

В другій квитанції зазначається інформація про результати розгляду, а саме:

повідомлення про реєстрацію особи платником податку шляхом включення її до Реєстру

платників акцизного податку з реалізації пального (далі - Реєстр платників);

або повідомлення про необхідність подання нової заяви у разі виявлення порушень вимог щодо

електронного цифрового підпису, дотримання форми, порядку заповнення і подання Заяви.

Звертаємо увагу, що у разі подання Заяви до 01.03.2016 датою реєстрації платником податку осіб,

якими подані такі заяви, є дата, що відповідатиме першому дню перехідного періоду - 01.03.2016.

Особа, яка зареєстрована платником податку може направити до ДФС засобами електронного

зв'язку в електронному вигляді запит для отримання витягу із Реєстру платників за формою

J(F)1302501 (далі - Запит).

Не пізніше наступного робочого дня після отримання запиту ДФС направляє особі засобами

електронного зв'язку в електронному вигляді витяг із Реєстру платників. Витяг є дійсним до

внесення відповідних змін до Реєстру платників.

Інформація про реквізити відкритого електронного рахунка ДФС буде надіслано платнику

податку не пізніше операційного дня, що настає за днем його відкриття у вигляді повідомлення.

У разі виникнення питань, пов'язаних із запровадженням СЕАРП, платники мають можливість

звернутися до Центру обслуговування платників, або за телефоном: 43-46-46.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.