Яким чином надається підтвердження, чи прийнята декларація, яка надіслана в електронній формі, чи ні?

24 Гру 2014 / 12:29 | Переглядів: 1532

податкова1

Після того, як платник надіслав звітність "електронкою", він отримує першу та другу квитанції.

Перша квитанція підтверджує передачу податкових документів в електронному вигляді до органу державної фіскальної служби. Ця квитанція надсилається органами фіскальної служби на електронну адресу платника, з якої було отримано податкову звітність. Якщо платник не отримав першу квитанцію, то податковий документ вважається неодержаним.
Друга квитанція підтверджує прийняття податкових документів платника до бази даних ДФС.

На цю квитанцію накладається електронний цифровий підпис ДФС, здійснюється її шифрування та надсилання платнику. Обидві квитанції складаються у двох примірниках. Другі примірники першої та другої квитанцій в електронному вигляді зберігаються в ДФС.

Інформаційно-комунікаційний відділ Тернопільської об'єднаної ДПІ

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.