Вийшов із ладу касовий апарат, як проводити розрахункові операції?

18 Лис 2015 / 19:10 | Переглядів: 2321

касовий апарат

Вийшов із ладу касовий апарат, як проводити розрахункові операції?

Касовий апарат, який вийшов з ладу, безумовно, потребує ремонту, а то й заміни. Це - справа

центрів сервісного обслуговування (далі ЦСО). Вони, відповідно до статті 2 Закону України 265 - є

суб'єктами господарювання, які за договором з постачальником - надають послуги щодо введення в

експлуатацію, технічного обслуговування, гарантійного та післягарантійного ремонту реєстраторів

розрахункових операцій (долі РРО).

На період виходу із ладу касового апарата та здійснення його ремонту, або ж у разі тимчасового

(не більше 7 днів) відключення електроенергії - передбачено можливість проведення розрахункових

операцій з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки чи

застосувати, належним чином зареєстрованого, резервного касового апарата. Реєстрація резервного

РРО проводиться в такому ж порядку, як й реєстрація основного апарата.

У випадку затримки гарантійного ремонту РРО більше семи робочих днів, центр сервісного

обслуговування (за відсутності у нього резервного РРО) - повинен передати власний підмінний РРО,

який реєструється в податковій інспекції та вводиться в експлуатацію.

Відділ комунікацій Тернопільської об'єднаної ДПІ

ГУ ДФС у Тернопільській області

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.