Вийшов із ладу касовий апарат, як проводити розрахункові операції?
Касовий апарат, який вийшов з ладу, безумовно, потребує ремонту, а то й заміни. Це - справа
центрів сервісного обслуговування (далі ЦСО). Вони, відповідно до статті 2 Закону України 265 - є
суб'єктами господарювання, які за договором з постачальником - надають послуги щодо введення в
експлуатацію, технічного обслуговування, гарантійного та післягарантійного ремонту реєстраторів
розрахункових операцій (долі РРО).
На період виходу із ладу касового апарата та здійснення його ремонту, або ж у разі тимчасового
(не більше 7 днів) відключення електроенергії - передбачено можливість проведення розрахункових
операцій з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки чи
застосувати, належним чином зареєстрованого, резервного касового апарата. Реєстрація резервного
РРО проводиться в такому ж порядку, як й реєстрація основного апарата.
У випадку затримки гарантійного ремонту РРО більше семи робочих днів, центр сервісного
обслуговування (за відсутності у нього резервного РРО) - повинен передати власний підмінний РРО,
який реєструється в податковій інспекції та вводиться в експлуатацію.
Відділ комунікацій Тернопільської об'єднаної ДПІ
ГУ ДФС у Тернопільській області