Я подав звернення до податкової інспекції із заявою про перевірку фактів використання праці незареєстрованих працівників одним із підприємств. Чи маю я право прийти до інспекції і додатково інформувати про деякі нюанси, пов'язані з цим порушенням?
Як зазначили у секторі організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації Тернопільської ОДПІ тут слід керуватись Законом України від 02.10.1996р. “Про звернення громадян”, статтею 18 якого передбачено, що громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право:
- особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;
- знайомитися з матеріалами перевірки;
- подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;
- бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;
- користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;
- одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;
висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;
- вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.
Якщо Ви подали чи маєте намір подати звернення до Тернопільської ОДПІ, це можна зробити у Центрі обслуговування платників або надіслати таке письмове звернення поштою за адресою: 46003, м. Тернопіль, вул. Білецька 1. Телефон для довідок: 43-46-34.
Відділ комунікацій Тернопільської об'єднаної ДПІ
ГУ ДФС у Тернопільській області