«Пульс» відтепер доступний і для клієнтів митниці

06 Бер 2013 / 15:47 | Переглядів: 1771

підприємець

Міндоходів здійснило ребрендинг інтерактивного сервісу "Пульс податкової", який відтепер приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань.

Нагадаємо, сервіс "Пульс податкової" було запроваджено у січні 2012 року як такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників податкової безпосередньо керівництву служби. З цього часу "Пульс" зарекомендував себе не тільки як ефективний сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр.

Завдяки оновленому "Пульсу" представники бізнесу, в тому числі і суб'єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Міністерства доходів та зборів керівництво відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.

Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу "Пульс" Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.

Відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю Тернопільської об'єднаної ДПІ

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.