Міндоходів здійснило ребрендинг інтерактивного сервісу "Пульс податкової", який відтепер приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань.
Нагадаємо, сервіс "Пульс податкової" було запроваджено у січні 2012 року як такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників податкової безпосередньо керівництву служби. З цього часу "Пульс" зарекомендував себе не тільки як ефективний сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр.
Завдяки оновленому "Пульсу" представники бізнесу, в тому числі і суб'єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Міністерства доходів та зборів керівництво відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу "Пульс" Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.
Відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю Тернопільської об'єднаної ДПІ