Оновивили «Електронний кабінет платника»

11 Лют 2016 / 03:10 | Переглядів: 1471

податкова спецсервіс ДФС

ДФС України повідомила про початок роботи модернізованого електронного сервісу

"Електронний кабінет платника". Вхід здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також

через офіційний веб-портал ДФС.

Оновлений сервіс працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт,

пов'язаних з роботою старого кабінету. Протягом цього часу, платники можуть взяти активну

участь у його тестуванні, а також надіслати пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу на

електронну адресу infozvit@sfs.gov.ua.

Звертаємо увагу, що функція сплати податків, зборів, платежів працює в звичайному режимі.

Відтепер модернізований сервіс включає дві функціональні частини: відкрита

(загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет).

Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без

використання електронного цифрового підпису).

Через відкриту частину платник має можливість: скористатися інформацією з реєстрів, що є

загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру

страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про

книги РРО); отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов'язкових

платежів та подання звітності (податковий календар); отримати контакти та адреси діючих центрів

обслуговування платників (ЦОП); ознайомитись з новинами Державної фіскальної служби України

та скористатися іншою корисною інформацією.

Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням

електронного цифрового підпису (ЕЦП). У приватній частині після ідентифікації особи надається

можливість: скористатися індивідуальним податковим календарем; переглянути та перевірити свої

облікові дані; створити запит для отримання інформації; подати реєстраційну заяву платника

податку на додану вартість, заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість,

заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів; направити листа до

органу ДФС; переглянути стан розрахунків з бюджетом; зареєструвати податкові накладні у

Єдиному реєстрі податкових накладних; скористатися сервісами системи "Електронного

адміністрування ПДВ" (для платників ПДВ).

Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної

системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет - "Стан розрахунків з бюджетом").

Більш детально дізнатись про роботу модернізованого кабінету можна ознайомившись з

інструкцією користувача або переглянувши відеоінструкцію.

Наразі ДФС активно працює над вдосконаленням роботи нового сервісу через розширення

спектру послуг, які надаються через кабінет.

Відділ комунікацій Тернопільської ОДПІ

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.