ДФС України повідомила про початок роботи модернізованого електронного сервісу
"Електронний кабінет платника". Вхід здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також
через офіційний веб-портал ДФС.
Оновлений сервіс працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт,
пов'язаних з роботою старого кабінету. Протягом цього часу, платники можуть взяти активну
участь у його тестуванні, а також надіслати пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу на
електронну адресу infozvit@sfs.gov.ua.
Звертаємо увагу, що функція сплати податків, зборів, платежів працює в звичайному режимі.
Відтепер модернізований сервіс включає дві функціональні частини: відкрита
(загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет).
Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без
використання електронного цифрового підпису).
Через відкриту частину платник має можливість: скористатися інформацією з реєстрів, що є
загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру
страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про
книги РРО); отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов'язкових
платежів та подання звітності (податковий календар); отримати контакти та адреси діючих центрів
обслуговування платників (ЦОП); ознайомитись з новинами Державної фіскальної служби України
та скористатися іншою корисною інформацією.
Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням
електронного цифрового підпису (ЕЦП). У приватній частині після ідентифікації особи надається
можливість: скористатися індивідуальним податковим календарем; переглянути та перевірити свої
облікові дані; створити запит для отримання інформації; подати реєстраційну заяву платника
податку на додану вартість, заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість,
заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів; направити листа до
органу ДФС; переглянути стан розрахунків з бюджетом; зареєструвати податкові накладні у
Єдиному реєстрі податкових накладних; скористатися сервісами системи "Електронного
адміністрування ПДВ" (для платників ПДВ).
Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної
системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет - "Стан розрахунків з бюджетом").
Більш детально дізнатись про роботу модернізованого кабінету можна ознайомившись з
інструкцією користувача або переглянувши відеоінструкцію.
Наразі ДФС активно працює над вдосконаленням роботи нового сервісу через розширення
спектру послуг, які надаються через кабінет.
Відділ комунікацій Тернопільської ОДПІ