На кожне звернення – вичерпна відповідь

12 Гру 2014 / 12:29 | Переглядів: 1774

звернення

Організація роботи з розгляду звернень громадян є одним із важливих напрямків діяльності Тернопільської ОДПІ. Адже, саме так забезпечується дієвий зворотній зв'язок з громадянами. Так, протягом січня-листопада 2014 року надійшло 58 письмових звернень громадян та 27 запитів про надання публічної інформації, на які надані змістовні відповіді та роз'яснення.

Найбільше громадян хвилювало питання ухилення від сплати податків, з приводу якого надійшло 35 звернень. Своєчасне реагування на такі звернення дало результат. Адже контрольно-перевірочними заходами щодо перевірки заявлених фактів, донараховано, більше як 108 тис. грн. платежів та штрафних санкцій.

Також, за цей час керівництвом інспекції проведено 33 прийоми громадян, що на 5 більше, ніж за відповідний період 2013 року. Усі порушені питання під час прийомів теж були вирішені.

Три звернення про прийняття податкової звітності на паперових носіях надійшло до сервісу "Пульс". Усі вони були розглянуті та вирішені по суті у встановлений термін.

Нагадуємо, що запит на публічну інформацію можна надіслати факсом - 43-46-00, за поштовою адресою м. Тернопіль, вул. Білецька,1 або на e-mail: publicinfo1918@ukr.net. Про труднощі у стосунках із територіальними органами Фіскальної служби та пропозиціями щодо вдосконалення роботи відомства повідомляйте на телефонну „гарячу” лінію "Пульс": (044) 284-00-07.

Інформаційно-комунікаційний відділ Тернопільської об'єднаної ДПІ

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.