Електронний кабінет платника податків - це персональне автоматизоване робоче місце
платника, працювати в якому він може без використання спеціально встановленого клієнтського
застосування.
Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом,
який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної фіскальної служби
України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
За допомогою даного сервісу платник податків має змогу:
- підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;
- переглядати дані про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків).
Для роботи з кабінетом платника податків необхідно мати:
- комп'ютер з встановленою операційною системою Windows (версії від Windows XP SP3 до
Windows 8), підключений до мережі Інтернет;
- електронні ключі, видані Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-
довідкового департаменту Міндоходів (АЦСК ІДД - http://acskidd.gov.ua/);
- бажано мати встановленим Microsoft .NET версії 4.0 або вище (у разі відсутності, Вам буде
запропоновано встановити її автоматично).
Відділ комунікацій Тернопільської ОДПІ