У 2015 році тернополяни менше письмово звертались до Тернопільської ОДПІ, як торік.
Про це зазначив завідувач сектору організації розгляду звернень та забезпечення доступу до
публічної інформації Олег Одіжинський. Адже впродовж січня - грудня таких звернень
надійшло 54-ри, в той час як у 2014 році - 65-ть. Найбільше громадяни інформували податківців
про факти ухилення від сплати податків суб'єктами господарювання, подавши 14-ть заяв.
Ще 11-ть звернень стосувались проведення перевірок, 11-ть - відмови від реєстраційного
номеру облікової картки, 7 - стосовно врегулювання питання подання звітності, 3 - щодо
працевлаштування в ДФС, 8 - щодо сплати податків та ліцензування.
Усі звернення розглянуті, а заявників проінформовано про вжиті заходи.
Також звертаємо увагу, що відповідно до статті 20 Закону України "Про звернення
громадян" звернення розглядаються та вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх
надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше
п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Відділ комунікацій Тернопільської ОДПІ