Довіра платника – ознака якісної діяльності

20 Вер 2014 / 16:33 | Переглядів: 1329

податкова1

Тернопільська ОДПІ активно співпрацює із платниками. Завдяки цьому підвищується рівень довіри до податкового органу. Про це свідчить кількість звернень та запитів, які надійшли протягом січня-серпня 2014 року. А саме: 42 письмових звернення громадян, що на 5 звернень більше, ніж за відповідний період 2013 року та 18 запитів про надання публічної інформації. Громадяни звертались з таких питань: ухилення від сплати податків - 25 заяв, контрольно-перевірочна робота - 8 та відмови від реєстраційного номера облікової картки - 3 заяви. А запити найчастіше стосувалися діяльності підприємств, надання інформації стосовно інших осіб, стану надходження податків та митних платежів до бюджетів України.

Також, за цей час керівництвом податкової служби проведено 25 прийомів громадян, що на 3 більше, ніж за відповідний період 2013 року.

До сервісу "Пульс" надійшло 3 звернення про прийняття податкової звітності на паперових носіях, які було розглянуто та вирішено по суті у встановлений термін.

Нагадуємо, що запит на публічну інформацію можна надіслати факсом - 43-46-00, за поштовою адресою м. Тернопіль, вул. Білецька,1 або на e-mail: publicinfo1918@ukr.net. Про труднощі у стосунках із територіальними органами Міндоходів, пропозиціями щодо вдосконалення роботи відомства повідомляйте на телефонну „гарячу” лінію "Пульс": (044) 284-00-07.

Інформаційно-комунікаційний відділ Тернопільської об'єднаної ДПІ
ГУ Міндоходів у Тернопільській області

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.