Своєчасний розгляд звернень громадян - важливий напрямок роботи, якому фахівців Тернопільської об'єднаної ДПІ протягом минулого року приділяли особливу увагу. Адже завдяки такому конструктивному спілкуванню з платниками податків упереджуються конфліктні ситуації та формується ідеологія добровільної сплати платежів. Відрадно, що самі тернополяни відгукуються довірою на таку співпрацю та звертаються до податківців усно, письмово, особисто.
Так, протягом минулого року до податкової інспекції надійшло 62 письмових звернення, більшість запитувачів (49 заяв) - тернополяни. Серед питань, які найчастіше порушували громадяни - ухилення від сплати податків, контрольно - перевірочна робота, оподаткування доходів підприємницької діяльності та праця і заробітна плата.
Бажанням отримати публічну інформацію скористалися 14 запитувачів. У своїх запитах вони цікавились реєстраційними даними суб‘єктів господарської діяльності-юридичних та фізичних осіб, інформацією про стан розрахунків з бюджетом тощо.
Ще 6 тернополян скористалися антикорупційним проектом Державної податкової служби України "Пульс податкової". Їхні заяви розглянуто та вирішено по суті у встановлені терміни.
Нагадуємо, що для того, аби потрапити на особистий прийом до керівництва інспекції, необхідно попередньо записатися за телефоном Тернопільської ОДПІ 43-46-00. Запит на публічну інформацію можна надіслати факсом - 43-46-00, за поштовою адресою м. Тернопіль, вул. Білецька,1 або на e-mail: publicinfo1918@ukr.net. Про труднощі у стосунках з податковою, позиціями щодо вдосконалення роботи служби повідомляйте на телефонну „гарячу” лінію "Пульс податкової": (044) 284-00-07.
Олег Одіжинський, завідувач сектору
забезпечення доступу до публічної інформації
та розгляду звернень громадян Тернопільської об'єднаної ДПІ