Дізнайтесь про свої доходи через електронний кабінет

06 Лют 2018 / 20:19 | Переглядів: 314

податкова електронний кабінет

У Тернопільській ОДПІ нагадують, що у рамках кампанії декларування доходів громадян таелектронного декларування доходів державних службовців на офіційному веб-порталі ДФС в"Електронному кабінеті платника" функціонує сервіс "Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків велектронному вигляді".

Запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами. Інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків можна отримати у приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету платника, з використанням лише електронного цифрового підпису фізичної особи.

Для цього необхідно:

- увійти доЕлектронного кабінету платникаабо через офіційний веб-портал ДФС;

- обрати відповідний акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК);

- обрати особистий електронний ключ, вибравши відповідний файл з електронного носія (USB - накопичувач, СD/DVD диск) або у відповідному каталозі на персональному ПК (Key6.dat);

- вказати пароль захисту та натиснути "Зчитати". Після того, як ключ буде успішно завантажено, натиснути "Увійти";

- обрати розділ "Заяви, запити для отримання інформації";

- обрати "Запит про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків для заповнення податкової декларації про майновий стан ідоходи/декларації про доходи та витрати осіб, які звернулись за призначенням субсидій на житло". У запропонованій формі Запиту необхідно заповнити всі поля виділені блакитним кольором. Після заповнення натисніть "Підписати та надіслати" або "Зберегти чернетку" та"Підписати та надіслати".

Якщо при заповненні запиту були допущені помилки або не заповнено всі обов'язкові реквізити, система напише "Помилка" та виділить рожевим кольором відповідні поля.

Необхідно виправити помилки та знову натиснути "Підписати та надіслати".

Процедура підпису така ж сама, як і процедура входу в особистий кабінет.

Далі система запропонує обрати спосіб отримання інформації. Наприклад: "Електронний кабінет". Відправлений запит можна переглянути у розділі "Вхідні/вихідні документи" вприватній частині особистого кабінету. Після обробки запиту до особистого електронного кабінету платника надходить повідомлення.

Натиснувши на це повідомлення відкривається інформація про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, яка замовлялася. Інформацію можна переглянути, зберегти або надрукувати. Слід зазначити, що відомості просуми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді можна отримати за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.

Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи можна наофіційному веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам, а також у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.