ДАБІ спростила декларацію про введення об’єктів в експлуатацію

30 Вер 2014 / 15:22 | Переглядів: 900

Декларація

Державна архітектурно-будівельна інспекція спростила декларацію про введення в експлуатацію об'єктів, які починали будуватися шляхом подання повідомлення. Обсяг декларації суттєво скорочено - з 15 до 7 пунктів. Відповідні зміни будуть внесені до постанови №461 Кабінету Міністрів України "Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів". Таке рішення 23 вересня ухвалив Урядовий комітет з питань регіонального розвитку на пропозицію Державної архітектурно-будівельної інспекції України.

"Сьогодні в Україні близько половини будівництв починаються шляхом подання повідомлення. Однак коли ці об'єкти доводиться вводити в експлуатацію, спрощена система не діє. Людина має вписати в декларацію безліч інформації, в тому числі багато технічих даних, в яких розбираються лише спеціалісти. Вся ця зайва інформація лише заплутує людей і призводить до великої кількості помилок у документах. Як наслідок - декларації повертають на доопрацювання. Заповнити спрощену декларацію буде значно легше, адже вона міститиме лише загальнозрозумілі дані", - заявив голова Державної архітектурно-будівельної інспекції Максим Мартинюк.

Об'єм декларації зменшиться від 5-ти до 2-х сторінок, зникне більшість складних таблиць, не потрібно буде вписувати інформацію про відповідальну особу з технагляду, генпідрядника та генпроектувальника, детальну характеристику споруди, основні її показники тощо.

Крім того, будівлі та споруди, які за будівельним паспортом входять до єдиної групи будівельних споруд, можна буде вводити в експлуатацію окремо.

Після того як постанову ухвалить уряд, громадяни, які починали будівництво шляхом подання повідомлення, вказуватимуть у Декларації лише наступне:
- інформацію про об'єкт;
- інформацію про замовника;
- дані щодо повідомлення про початок будівельних робіт;
- інформацію про поштову/будівельну адресу;
- реквізити документу, що посвідчує право власності/користування земельною ділянкою;
- характеристику індивідуальних житлових, садових, дачних будинків та нежитлових будівель (за результатами технічної інвентаризації);
- інформацію про проведену технічну інвентаризацію об'єкта будівництва.

Такі зміни до декларації збережуть час та зусилля громадян і стануть черговим кроком на шляху до втілення нових принципів державного управління.

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.