2014: важкий рік для кожного другого бізнесу

29 Гру 2015 / 10:00 | Переглядів: 1680

аудит

2014 рік був одним із найбільш непростих в історії України. Відчув це на собі й бізнес-сегмент. Про це - підсумковому опитуванні Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна.
Так, 47% опитаних роботодавців сказали, що це був найскладніший рік за останні 4-5 років, четверта частина (26%) кажуть, що рік складний, але не складніший за попередні. Ще десята частина переживала часи навіть складніші, ніж рік, що минає, а 3% взагалі не помічали жодних складнощів за минулі 4-5 років (лідери цієї категорії компаній — IT-сфера і сфера нафто- і газовидобутку). Найскладнішим частіше, ніж інші, цей рік називали агрокомпанії, автотрейдери і логісти, а також медіабізнес.

Ілюстрація №10596. 2014 рік складний для бізнесу 2014 рік складний для бізнесу

2014 рік для більшості компаній став часом пошуку нових стратегій. Зменшити негативний вплив непростої економічної ситуації на бізнес намагалися практично всі українські компанії (91%). При цьому фокусуватися на обраних антикризових напрямках роботи доводилося активніше. Найбільш популярний спосіб боротьби з кризою для більшості компаній на ринку України — оптимізація витрат. Його застосовували більше половини українських компаній (57%). Для більшості компаній 2014 рік став періодом пошуку нових можливостей для зростання (41%), оптимізації штату (40%), спроб ефективніше використовувати ресурси (29%). П'ята частина компаній намагалися оцінити успішність роботи бізнесу (20%) або працювати з мотивацією і лояльністю співробітників (21%), а також переглянути систему зарплат у бік більшої гнучкості (20%).

Тільки 2% компаній не ставлять перед собою антикризових задач. Усього 7% опитаних представників різнопланового бізнесу сказали, що приділяли таким задачам стільки ж часу, як і протягом попередніх 3-4 років. Максимальна кількість тих, хто не ставить перед собою антикризових задач, — серед агробізнесу і кількох роздрібних компаній. Стільки ж часу, скільки й у попередні періоди, приділяли антикризовим задачам компанії зі сфери ІТ, телекомунікацій, логістики і банківського сектору.

Дані були отримані в результаті опитування роботодавців, зареєстрованих на hh.ua. Опитування проводилося в грудні 2014 року, у ньому взяли участь 1203 роботодавці з різних регіонів України. Згідно з обраним підходом, роботодавці — це топ-менеджери, власники бізнесу і HR-спеціалісти.

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.